Flere forskjellige steder i Wecomplish er det mulig å legge til en kommentar. Noen steder produserer kommentarene også Email notifications.
Det er mulig å legge til kommentarer på følgende innholdstyper:
For å redigere en kommentar, trykk på pilen som peker nedover i kommentarens øvre høyre hjørne og velg "Rediger" eller "Slett". Vanlige brukere kan redigere egne kommentarer. Ansattbrukere kan redigere alle kommentarer.
Kommentarer støtter rik formatering. Etterhvert som du skriver en kommentar vises en forhåndsvisning av hvordan kommentaren vil bli seende ut under.
Dersom du er en ansatt og ønsker at en kommentar ikke skal være synlig for kunder, krysse av for "Skjult for kunde" i sjekkboksen, eller ved hjelp av tastatursnarveien Cmd + K.
En skjult kommentar gjengis med grålagt bakgrunn for andre ansatte og er ikke synlig for vanlige brukere.
Trykk på "Ny kommentar" og skriv inn din kommentar. For å lagre, trykk på "Lagre" knappen eller bruk tastatursnarveien Cmd + Enter.
Dersom du ønsker å be om tilbakemelding eller trekke en persons oppmerksomhet spesielt mot en kommentar kan du gjøre dette ved å skrive @ etterfulgt av navnet eller e-postadressen til vedkommende. Når du skriver @ vil det komme opp en liste over forslag bestående av alle dine team-medlemmer.
Brukere som @-es vil få et element i innboksen sin og potensielt et Email notifications avhengig av om dette er støttet for typen innhold.